Galderarik sarrienak

Bertsoak
Galderiak sarrienak
Datu-inprimakia

Olerkientzako irudiak izeneko lehiaketaren zazpigarren urtean Blas de Otero Fundazioak helburu bera dauka, ezagutaraztea idazle honen olerkigintza, eta bere bertsotan hain nabaria den indarra, asaldura eta etengabeko bilaketaren espiritua.

Iaz argitaratu da Obra Completa liburua, honek aukera eman digu  aurten konkurtsorako aukeratutako bertsoak.

Oraingoan fotografiak dauzkan aukera guztiak partehartzaileei abagunea ematen die munduaren ikuspegia Blas de Oteroren bertsoekin lotzeko, horrela, sustatu eta zabaldu beharreko gaurkotasuna ematen zaie.

Galderarik sarrienak

Talde baten lana aurkeztu ahal dugu?

Bai. Gainera, epaileek bereziki erreparatuko diete ikastetxe, elkarte edo liburutegi batean sortzen diren lanei, bertsoak taldeka irakurri baldin badira eta lanak hautatu badira, azkenik lan bat, arduradun baten izenean, aurkezteko. Norbanakoek bezala, taldeek ere gehienez hiruna irudi aurkez dezakete.

Arauetan proposatutakoak ez diren beste bertso batzuk aukeratu ahal ditugu?

Ez. Lanak baloratzean, kalitate teknikoaz gain, proposatutako bertsoekiko egokitasuna ere hartuko da kontuan.

Fotomuntaketarik egin ahal dugu?

Bai, baldin eta fotomuntaketetako irudiek jabetza-eskubiderik ez badaukate eta askatasun osoz erabil badaitezke.

Argazki-kamera analogikoaz egin ahal ditugu argazkiak? Eta telefono mugikorraz?

Bai, baina Blas de Otero Fundazioaren web gunearen bidez bidali behar dira, eta arauek ezartzen dituzten eskakizun teknikoak bete.

-   -   -   -
Descargar: Texto_Preguntas_mas_frecuentes_euskera_2017.pdf